Facebook oglaševanje – 3 napredne tehnike, ki prinašajo rezultate

Facebook oglaševanja se danes poslužujejo že številni lastniki spletnih trgovin. Kljub temu pa marsikatera oglaševalska kampanja ne prinese prodajnih rezultatov zaradi vse večje konkurence, nepravilnih pristopov in nepoznavanja naprednih tehnik.

Se še spomnite tistega reka o oglaševanju, da je 50% denarja vrženega stran, a nihče ne ve, katera polovica je to. To že nekaj časa ne drži več. Še posebej za oglaševanje na Facebooku ali Googlu, kjer je vse merljivo.

FB je postal ena od najpomembnejših oglaševalskih platform, saj je z več kot 8 milijardami dnevnih video ogledov prehitel celo Google. Video pa je najboj učinkovit način digitalne komunikacije sodobnega časa.

Dejstvo je, da je na Facebooku že več kot 1,5 milijarde ljudi. Od teh jih Facebook dnevno uporablja cela milijarda! V Sloveniji pa lahko oglaševalci targetiramo več kot 800.000 mesečno aktivnih uporabnikov. In zakaj bi se omejevali zgolj na Slovenijo? S Facebookom lahko enostavno nagovorite kogarkoli.

Kako oglaševati na Facebooku in zakaj je Facebook oglaševanje učinkovito?

Na kratko povedano, ker prinaša rezultate. Oglaševalska platforma ponuja odlična orodja, s katerimi lahko podpremo še tako zahtevno digitalno kampanjo ali spodbudimo prodajo v spletni trgovini. V nadaljevanju podajamo nekaj nasvetov za optimizacijo oglaševanja.

Ciljano Facebook oglaševanje (targeting)

Priznati moramo, da Facebook oglaševalcem omogoča neverjeten nabor podatkov, s katerimi nobena druga oglaševalska platforma na razpolaga.

Pripomoček Audience Insights je v pomoč oglaševalcem pri iskanju in oblikovanju ciljnih skupin, relavantnih za oglaševalca. Na ta način prihranimo pri proračunu in znižamo CPA. Oglase predvajamo zgolj izbrani ciljni skupini, za katero verjememo, da bo od nas tudi kaj kupila.

Pri oblikovanju ciljne skupine je mogoče izbirati med podatki o geografski lokaciji, demografskimi podatki, obnašanju uporabnikov, zanimanjih. Druga možnost pa je, da se pri targetiranju osredotočimo samo na sledilce določenih Facebook strani.

Pogosta začetniška napaka, ki dviguje strošek oglaševanja na Facebooku je ta, da naredimo več različic oglasov, ki tekmujejo med seboj za pozornost iste ciljne skupine. Z uporabo funkcije Audience Overlap lahko hitro ugotovimo, kje po nepotrebnem zapravljamo oglaševalska sredstva.

Poleg targetiranja množic pa nam Facebook oglaševanje omogoča tudi mikrotargetiranje na osnovi seznama e-poštnih naslovov ali pa celo mobilnih telefonskih številk vaših potencialnih strank (Custom Audiences).

V primeru video oglasov pa nam orodje za pripravo oglasov Power Editor omogoča tudi avtomatično segmentacijo populacije na tisto, ki si je video posnetek ogledovala najmanj 10 sek in pa ostale.

Facebook omogoča mikrotargetiranje na osnovi seznama e-poštnih naslovov in mobilnih telefonskih številk vaših potencialnih strank.

Ponovno trženje (remarketing)

Veliko obiskovalcev spletne trgovine, spletne strani ali bloga, zaradi različnih razlogov, ne zaključi nakupne poti (izvede nakupa, opravi registracije, sodeluje v nagradni igri). Z učinkovitimi prijemi Facebook remarketinga, lahko takega obiskovalca ponovno nagovorimo in ga spodbudimo k vnovičnemu obisku.

To nam omogoča Facebook pixel, ki ga namestimo na spletno stran.  Z njegovo pomočjo lahko beležimo vsak obisk, posledično pa ciljno skupino še bolje segmentiramo. V nadaljevanju kampanje oglase prikazujemo le tistim, ki so že obiskali našo spletno stran pa niso še izvedli nakupa.

Poljubno lahko beležimo namreč vsak dogodek znotraj nakupne poti (opravljena registracija, izdelek v košarici, prebrana celotna stran bloga ipd.). Ti podatki so nam na voljo pri ponovnemu trženju izbrani ciljni skupini.

Facebook pixel nameščen na spletni strani omogoča boljšo segmentacijo ciljne skupine in višji ROI.

Dinamični oglasi (dynamic product adverts)

Oglasne vsebine so lahko tudi dinamične.  Facebook dinamični oglas spreminja vsebino v odvisnosti od ciljne skupine ali aktivnosti obiskovalca vaše spletne strani.  Gre za izredno učikovito orodje primerno predvsem za spletne trgovce.

Kupca, ki je v spletni trgovini izrazil določeno zanimanje za izdelek pa še ni opravil nakupa, je možno ponovno nagovoriti z drugim oglasom ali morebiti posebno ponudbo. Z uporabo Facebook pixla in seznama izdelkov, ki ga predhodno naložimo na Facebook ter prikazovanjem dinamičnih oglasov, lahko znatno izboljšamo stopnjo konverzije.

Z uporabo Facebook pixla in seznama izdelkov, ki ga predhodno naložimo na Facebook ter prikazovanjem dinamičnih oglasov lahko znatno povečamo stopnjo konverzije.


Želite izpostaviti vašo blagovno znamko ali povečati prodajo v spletni trgovini s pomočjo Facebook oglaševanja? Potem smo prava izbira za vas.

Kontaktirajte nas za brezplačni posvet in pomagali vam bomo pri izvedbi FB oglaševanja.

Erik Robič
Erik Robič
CEO - Digital Marketing Strategist
Recommended Posts

Vpišite iskalni niz in pritisnite Enter