fbpx

Ujeti trenutki
z 20. Ljubljanskega maratona

ZASNOVA IN PRODUKCIJA DIGITALNE KAMPANJE

Opis projekta

OMV Slovenija je kot diamantni pokrovitelj sodeloval na 20. Ljubljanskem maratonu. V skladu z željami klienta in načrtovanimi cilji so bile digitalne aktivnosti razdeljene v dve fazi: ustvariti ozaveščenost in nato spodbuditi željo po deljenju ponosa tekačev s skupnostjo. Na začetku kampanje je bila pripravljena enostavna nagradna igra na spletni strani in Facebook profilu OMV, ki je spodbujala uporabnike k napovedi končnega časa za moško in žensko kategorijo na 20. Ljubljanskem maratonu.

Druga faza digitalne kampanje je bila zgrajena na edinstveni družabni aplikaciji deljenja fotografij, ki je ponujala fotografije s podatki o tekaču za več kot 16.000 tekačev. Uspeh kampanje je presegel pričakovanja OMV. Vsi načrtovani rezultati so bili preseženi za več kot 200 %.

Stranka

OMV Slovenija

NAGRADA

Sporto 2015 Digital Award Finalist



Vpišite iskalni niz in pritisnite Enter