Simobil, drugi največji slovenski mobilni operater je izbral Mobiuu za projekt izdelave interaktivne mobilne nagradne igre pri promociji največjega slovenskega dogodka, ki združuje ljubitelje elektronske glasbe – »Žur z razlogom«. Celoten koncept kampanje je temeljil na 2D (dvodimenzionalnih) kodah. Z družbo Simobil smo sprejeli odločitev in klasične marketinške kanale (billboard-i, letaki, spletne strani, POS oglasi, plakati, itd.) opremili z različnimi 2D črtnimi kodami, kar je omogočilo spremljanje učinkovitost in merjenje odziva po posameznem komunikacijskem kanalu.
V sklopu projekta smo razvili celoten koncept in mobilne strani nagradne igre. Dostopna je je bila uporabnikom, ki so z mobilno aplikacijo poskenirali 2D črtno kodo. Sistem nagradne igre je bil zasnovan tako, da se je ob skeniranju kode sprožilo naključno žrebanje nagrad, kot so VIP vstopnice ali brezplačne digitalne vsebine.
Simobil
PHP / HTML / Javascript / Scanlife platforma