fbpx

Ujeti trenutki

ZASNOVA IN PRODUKCIJA DIGITALNE KAMPANJE

Opis projekta

OMV je na 21. Ljubljanskem maratonu sodeloval kot diamantni pokrovitelj največje športne prireditve v Sloveniji. V skladu z načrtovanimi cilji kampanje smo digitalne aktivnosti razdelili v dve fazi: ustvariti ozaveščenost in v nadaljevanju spodbuditi tekače po deljenju neprecenljivih trenutkov. Na začetku kampanje smo pripravili spletno in Facebook nagradno igro ter obiskovalce pozvali k oddaji napovedi zmagovalcev kraljeve preizkušnje Ljubljanskega maratona.

Druga faza digitalne kampanje je bila zgrajena na edinstveni družbeni aplikaciji, ki je omogočala iskanje osebnih fotografij za več kot 15.000 tekačev, pregled statistik teka in izdelavo oznamčenih infografik. Več kot 1000 tekačev je svoje dosežke z navdušenjem delilo na Facebooku, kjer smo zabeležili izjemen organski doseg in visoko stopnjo vpletenosti.

Stranka

OMV Slovenija

NAGRADA

SEMPL 2016 – Best Targeted Campaign Finalist

Sporto 2015 – Digital Award Finalist





Vpišite iskalni niz in pritisnite Enter